Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, April 17, 2009

BARU NAK START...HEHEHE...


Salam.. Actuallay lahirnya blog ni just nak story about my life. But sambil2 tu copy bloggers lain punya posting just for infomation. Tahu tentang fakta. bukan sekadar suka2.

Politik.... Jgn di salah erti tentang politik. Ada yg kata buat apa terlibat dalam politik? Hidup dapat berkerja, ada rumah, mampu nak survive dah cukup. Itu pandangan masing2. Pandangan xder salahnya. Cuma kita boleh tafsirkan tinggi atau rendahnya tahap pemikiran seseorang itu. Sebab salah satu cara kita boleh menilai seseorang itu dari kata2 atau bicara yg di utarakan.

Ok.. setakat ini aku belum nak komena apa2 lagi. masa selalu x mengizinkan. Jap lagi nak pergi mancing . So hari ni x dpt nak cerita panjang lebar. Lain kali bila ada keluangan masa, aku akan menulis lagi. Insya Allah.. Di setiap Posting2 yg aku copy n edit, akan aku selitkan cerita, sejarah, memory atau apa jua bentuk penulisan, video, mahupun gambar tentang kehidupan aku. Bkn nak suruh sesiapa baca pun, just terkadang bukan semua manusia disekeliling kita mampu ataupun mahu mendengar luahan kita. Jadi blog ni boleh dijadikan sahabat paling setia mungkin.

Akhir.. Thanks buat siapa2 yg dah tgk blog ni. komen bkn sesuatu yg penting. Tapi tanggungjawab untuk berpesan2 ke arah kebaikan itu yg dituntut.

Wallahualam... Wassalam.

2 comments:

Hamirdin b Ithnin said...

Bujang susah nilelaki ke perempuan?

Kalau bujang senang aku tau.

Buaya!

BUJANG SUSAH said...

Bujang susah ni sepupu bujang senamg ler... wakakakaka...