Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, April 25, 2009

Satu Malaysia akan dilelong ~ malaysiakini


Sektor perkhidmatan diliberalisasi

PUTRAJAYA 22 April - Kerajaan hari ini memutuskan untuk meliberalisasikan 27 subsektor perkhidmatan berkuat kuasa serta-merta tanpa sebarang syarat ekuiti dikenakan.

Ini bermakna syarat peruntukan ekuiti 30 peratus tempatan untuk subsektor berkenaan tidak lagi terpakai". [Rujuk]

Bujang Susah:
Apa komen org2 umno yg kata nak perjuangkan ketuanan melayu? X marah ke kat menteri hangpa? Mana mungkin hangpa nak marah, sbb hangpa semua sebenarnya pak angguk. Ada dua golongan jer kat kumpulan hangpa ni. Golongan yg betul2 pandai dan golongan yg betul2 bodoh. Golongan yg betul2 pandai adalah golongan yg duduk kat atas. Berjuang kerana tamakan harta dan pangkat. Memperbodohkan golongan org2 bawahannya yg bodoh.klau hangpa semua x bodoh dah lama la umno ni terkubur. Yg golongan bodoh ni pula x tau apa2. dok sokong membuta tuli. Contohnya, aku ada berbual dengan seorang org kuat umno. dia ni kerja JKR jer. sekolah pun sampai darjah 3 jer. Tp keumnoannya karat gila babi. Satu ayat dia yg sampai sekarang klau aku teringat, aku rasa mcm nak bunuh diri jer.. dia kata "kita kena berterima kasih kat umno sebab klau xder umno, jalan raya pun kita xder, jangankan proton,KLCC, KLIA , litar sepang dan lain lain. " Aku tanya dia pernah ke dia pergi tempat2 yg dia sebut tu? x pernah katanya. Aku tnya, dia guna proton apa? Moto honda jer katanya. soalan last aku tanya dia yg boleh buatkan aku rasa nak masuk umno ialah.. negara2 lain yg maju tu semua umno yg memerintah ke? dia tanya aku balik.. "eh.. bukan umno yg memerintah ke? " wakakakakkakakakakkakakaka...... sapa2 yg ada borang umno... cepat...cepat... aku dah x tahan nak masuk umno ni... wakakakakkaa...

Ni la yang aku kata... penyokong umno ni semuanya bodoh... bodoh x boleh di ajar.. pandai x boleh di ikut... klau dah xder manusia2 bodoh mcm ni la .. akan hilanglah umno dari peta dunia ni... wakakakkaa... so.. adakah anda org umno? so jgn marah2 klau aku kata korang bodoh.. pegi la marahkan menteri ko tu yg kata memperjuangkan melayu. tp sekarang terang2 dah bunuh kepentingan org melayu. bodoh punya melayu.

0 comments: