Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, June 25, 2009

Himpunan Bantah ISA 1 ogos 2009

Salam,



Dato’/Tuan/Puan /Saudara & saudari yang saya hormati sekalian,



Kalau orang Islam Palestine berjihad menentang penindasan Zionis menggunakan batu & melancarkan roket al Qassam maka kita di Malaysia menentang kezaliman ISA ini dgn berhimpun secara aman menyokong pemansuhannya. Saya percaya itulah cara jihad kita dlm konteks negara
yg mengamalkan demokrasi. Ini kerana hak berhimpun secara aman & tanpa membawa senjata secara jelas dinyatakan dalam Perlembagaan negara.

Oleh yang demikian, bagi golongan yg cintakan keadilan & kebenaran , mari kita blok tarikh ini

(1 OGOS 09-SABTU) dlm diary masing2. Saya menyarankan agar kita beramai2 hadir bagi menyatakan sokongan.

Wassalam.

MKMR
++++++++++++ +++
p/s- Sila sebarluaskan makluman & e mel ini...


------------ --------- --------- --------- -

--- On Tue, 6/23/09, Syed Ibrahim wrote:

2 comments:

Anonymous said...

setakat nak sebarkan mmg senang....kudrat ada,akal ada,x kan pakai tgk jer...duduk tgk komputer ari2 pun bukan boleh selesai...jgn ckp jer mcm halilintar tp habuk pun x der...kurang2 pegi sana sama2 merasai mcm mana rasa anak2 isteri tahanan ISA tu...jangan retorik sgt kalau jd blogers ni....bagus sgt ker ko ni...boleh blah lahhhhhhhhhh........

BUJANG SUSAH said...

Hehehehe.. gua mcm kenal jer lu ni bro..InsyaAllah bro... klau x kesempitan, klau di izinkan Allah gua xder hal punya .. Tapi sekurang2nya ada la usaha gua nak sampai2kan kepada org lain.. Xder la gua kutuk2 org tp gua pun sama jugak.. hehehe... Terima kasih bro kerana kutukan tu..