Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, September 17, 2009

KAD RAYA DARI SAHABAT 3

Bismillahirahmannirahim..

Kad raya dari sahabat bloggers.. Yang mana aku terlepas pandang dan x aku postingkan tu, diharap jgn ambil hati. aku manusia biasa yg punyai kelemahan. Walaupun kita x serupa tp klau boleh jadi mcm aku lagi baik. Letak jer kad raya sendiri dlm posting, sape rajin nak ambil silakan. Klau xnak pun lantak korang laa.. hehehe.. maaf zahir batin.









Wassalam

8 comments:

Unknown said...

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

dmx said...

salam,buajang susah: tapi hati senag

Ingin Menggucapkan ;)
buat teman seperjuangan..

Selamat Menyambut Hari Aidul Fitri Wal Faezin...
Maaf Zahir & Batin...

Kemenangan Menghampiri Kite semua !!!
Takbir !

ghimau said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..ghimau tumpang menyinggah.. ada masa ziarah la blog aku kat http://ghimau.blogspot.com..

miji said...

selamat hari raya bujang susah

Unknown said...

Ghimau pun ada blog,kawe takut la nak singgah tak pasal-pasal sekali dia ngap tak dan raya kawe .ha ha ha..

setapa said...

Assalamualaikum
Berita nak raya...Noordin Mat Top terbunuh ditembak oleh polis Indonesia.

mamamin said...

:).. its ok jerk kalau terlepas pandang..masih ada ditempat lain yang terpandang..

Zue Zoey said...

salam...

jgn lupe amik kad raya kat blog zue ye...
thx!

http://zuezulaina.blogspot.com/2009/09/pon-pon-kad-raya-utk-korang-ni.html