Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 29, 2010

ADUN DAMAK GESA PM PECAT PENGAWALNYA

بسم الله الرحمن الرحيم

“Dia hanya pengawal (bodyguard) Perdana Menteri, saya ADUN empat penggal!"

Demikianlah kemarahan yang diluahkan oleh ADUN Damak, Lau Lee yang juga Naib Pengerusi Jawatankuasa Perhubungan MCA Negeri Pahang, ketika menceritakan pengalamannya menyerah memorandum kepada Najib Razak

Seorang pengawal PM menghalang saya ketika saya ingin menyerah memorandum kepada PM. Dia mencadangkan supaya saya menyerah kepadanya (pengawal PM), tetapi saya bertegas mahu menyerah dengan sendiri," kata Lau Lee.

Dia pula berkata, 'kalau nak, serah kepada saya sekarang, kerana jika pun diserah kepada PM, PM akan bagi kepada saya. Kalau kamu enggan serah kepada saya sekarang, saya akan buang memorandum kamu selepas PM serah kepada saya'," Lau Lee menceritakan bagaimana beliau dilayan oleh pengawal PM, dalam Mesyuarat Agung Tahunan MCA Ngeri Pahang, semalam. – merdeka review

KAH KAH KAH…woit… PADAN MUKA…. BARU TAHU… kah kah kah..woit… LU INGAT LU SAPA…. kah kah kah..woit… LU INGAT INI SIBU... GUA TOLONG LU… LU TOLONG GUA….kah kah kah.. TIUNAMA KA HAI….LU CINA KOI…. kah kah kah..LU INGAT LU ADUN… LU TERRER… kah kah kah..woit… KALAU LU CAKAP NAK KELUAR MCA….kah kah kah.. BARU POWER... SEMUA ORANG AKAN SEMBAH LU… kah kah kah…

nota:
membaca seluruh cerita ini sila buka www.merdekareview.com dan ketawalah bila melihat kaki bodek gagal membodek kah kah kah.. kaki bodek ini sedih tak dapat memegang bodek.. kesian kesian kah kah kah.. TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: